پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس در سال جاری خبرداد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس ویژه ارسوندان، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان منطقه آزاد ارس در محدوده خداآفرین و جلفای این منطقه آزاد برگزار می شود.
داداش زاده افزود: این مسابقات همانند سالهای گذشته در مقاطع سنی مختلف و با تاکید بیشتر بر مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه و در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ تخصصی و عمومی، مفاهیم، اذان و نهج البلاغه برگزار می شود. 
وی با بیان اینکه در دوره اول این مسابقات 130 نفر و در دومین دوره 320 نفر ودر سومین و چهارمین دوره 550نفر شرکت کرده بودند گفت: برگزاری منظم مسابقات قرآن در منطقه ارس در چهارسال گذشته عامل بسیار موثری در ترویج فرهنگ قرآن آموزی بویژه در گروه کودکان و نوجوانان و تربیت نخبگان قرآنی بوده است.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس ویژه ارسوندان، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان منطقه آزاد ارس در محدوده خداآفرین و جلفای این منطقه آزاد برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو