تشریفات امور گمرکی بازرگان تسهیل و روانسازی می شود

مدیر گمرک بازرگان با اشاره به تعامل خوب بین منطقه آزاد ماکو و گمرک بازرگان گفت:‌ در جلسه ای که با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو داشتیم با اعمال شیوه نامه جدید،‌تشریفات امور گمرکی بازرگان تسهیل و روانسازی می شود.

به گزارش فرینا،‌ صادق نامدار افزود: در این جلسه در خصوص نحوه انتقال کالا با توجه به مصوبات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و بخشنامه ای که از طریق گمرک ایران ارسال شده است خوشبختانه مایحتاج عمومی و مصرف گردشگران و اهالی منطقه آزاد ماکو بصورت کالاهای همراه مسافر روانه بازار می شود که امیدواریم رونق گردشگری در نوروز را شاهد باشیم. 
نامدار با اشاره به تدوین شیوه نامه جدید بین منطقه آزاد ماکو و گمرک درخصوص نحوه انتقال مواد اولیه کارخانجات تولیدی داخل منطقه اظهار داشت: مشکل کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی یکی از مسائلی است که برای رفع آن تصمیماتی گرفته شد و تضمین هایی که قبلا برای مواد اولیه اخذ میشد به هماهنگی سازمان منطقه آزاد حل شد. 
مدیر گمرک بازرگان افزود:‌ با تعاملی که بین تیم گمرک بازرگان با سازمان منطقه آزاد ماکو ایجاد شده است،‌ فعالیت اقتصادی و تجارت برای اهالی و کسبه با استفاده از مزایای مناطق آزاد روانسازی و تسهیل می شود. 

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو