تجدید بیعت مردم اروند در روز جمهوری اسلامی

شیوخ، سران طوایف و معتمدین آبادان و خرمشهر در روز جمهوری اسلامی به منظور تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی به دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند آمدند.

به گزارش فرینا؛ این نشست بعد از ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ویژه آبادان ، معاون فرهنگی و بعضی مدیران این سازمان در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این نشست ضمن تبریک این روز بزرگان و ریش سفیدان طوایف را سرمایه های انسانی منطقه دانست و گفت: شما در توسعه، رشد و آبادانی و تامین امنیت منطقه نقش مهمی برعهده داشته و دارید.

اسماعیل زمانی افزود: اهمیت مشارکت و همراهی بزرگان طوایف در اجرای برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند در راستای تامین خواسته های به حق مردم در منطقه به ویژه در ارتباط با کشور دوست و همسایه عراق قابل تقدیر است و امیدواریم کماکان این برادری با توجه به اینکه ما بزودی شاهد حضور دوباره مردم این کشور خواهیم بود ادامه یابد.

زمانی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به عراق و دیدار با نخست وزیر این کشور بیان کرد: خوشبختانه در این سفر توافق بزرگی صورت گرفته است و با لایروبی اروند رونق تبادلات تجاری در بندرگاه های منطقه تحقق خواهد یافت .

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نیز در ادامه ضمن خرسندی برای حضور در این نشست گفت: استفاده و بهره گیری از اندوخته های تجربی بزرگان و معتمدان در کنار برنامه های اجرایی دولت می تواند سرعت ارایه خدمات را افزایش داده و موجب تسهیل در اجرای خدمات و سازندگی شود.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به نقش معنوی این بزرگان اظهار کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی روشن و بدیهی است که سران طوایف و عشایر از راه تلاش و در راستای خدمت به مردم مظلوم در هر منطقه به سرداری و ریش‌سفیدی رسیده‌اند که این افتخار بزرگی در حکومت اسلامی محسوب می‌شود و باید به عنوان یک ارزش فرهنگی و اجتماعی از آن نام برد.

در پایان این نشست سران طوایف و معتمدین منطقه آزاد اروند دغدغه ها و نقطه نظراتشان را اعلام کردند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو