مرحله نهایی مسابقه استعداد برتر ارس برگزار می شود

مرحله نهایی اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس ( اولدوزلار ) با حضور 12 هنرمند راه یافته به دور پایانی برگزار می شود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: مرحله نهایی اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با حضور داوران و اجرای زنده 12 هنرمند راه یافته به دور نهایی مسابقه، در منطقه آزاد ارس برگزار می شود. 
داداش زاده افزود: ایستگاه پایانی این مسابقه ساعت 17 روز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ در سالن حکیم نباتی منطقه آزاد ارس برگزار می شود و به سه نفر برتر مسابقه به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان تعلق می گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: به منظور تشویق نوجوانان و بانوان شرکت کننده در مسابقه به یک نفر از بین بانوان و یک نفر از بین نوجوانان حاضر در این رقابت ها به انتخاب هیات داوران، هدایایی اهدا می شود. 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به روند برگزاری اولین دوره این رقابت ها، عنوان کرد: مسابقه استعداد برتر ارس در بهمن ماه ۹۷ با حضور بیش از ۱۳۰ هنرمند از محدوده های منفصل چهارگانه منطقه آزاد ارس، آغاز شد. به طوریکه ۲۰ هنرمند از مرکز خداآفرین، ۱۰ هنرمند از مرکز نوردوز و بیش از ۱۰۰ هنرمند از جلفا و هادیشهر در مسابقه به رقابت پرداختند. 
داداش زاده ادامه داد: بیشتر هنرمندان شرکت کننده در رشته های خوانندگی، نوازندگی، هنرهای تجسمی، هنرهای ورزشی و نمایشی و شعبده بازی بودند و از نوابع ذهنی هم در این مسابقه حضور داشتند. 
وی اظهار کرد: مرحله دوم این مسابقه در اسفندماه ۹۷ با حضور ۳۵ نفر از هنرمندان اجرا شد و تفاوت این دور، حضور آرای مردمی بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: در بازه زمانی اعلام شده، نزدیک ۶۰۰۰ پیامک برای مسابقه ارسال شد تا نفرات راه یافته به فینال از این طریق مشخص شوند.
داداش زاده تاکید کرد: داوری این دوره توسط اساتید رشته های مختلف هنری شامل مسعود امیر سپهر، علی پوریان و جواد اکبری انجام شد.
وی در پایان گفت: این مسابقه در راستای حمایت از هنرمندان بومی، کشف استدادهای جدید و شکوفایی هنر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود و با تداوم این نوع مسابقات و افزایش گستره آن می توان چهره های جدیدی را برای جامعه هنری استان و کشور معرفی کرد. 
گفتنی است، حضور عموم مردم در دور نهایی اولین دوره مسابقات استعداد برتر ارس آزاد است و علاقمندان می توانند راس ساعت 17 روز سه شنبه 20 فروردین 97 در سالن حکیم نباتی منطقه آزاد ارس حضور داشته باشند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.