تفویض اختیارات کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور در مناطق آزاد

دبیر اجرایی شورای هماهنگی فعالین اقتصادی مناطق آزاد و عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی منطقه آزاد چابهار گفت: اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی برنامه توسعه‌ای کشور به‌ویژه بند الف آن مبنی بر تفویض اختیارات کلیه دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های مناطق آزاد از اصلی‌ترین درخواست‌ها و انتظارات فعالین اقتصادی در جهت برون‌رفت از مشکلات فعلی این مناطق است.

به گزارش فرینا، در این نشست "محمدصادق مبرهن"، در نشست با "محمد نهاوندیان" معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، افزود: تنظیم و تصویب آئین‌نامه اجرایی آن از طرف شورای عالی مناطق آزاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی منطقه آزاد چابهار در ادامه بیان کرد: به عقیده من ریشه اکثریت مسائل و مشکلات مناطق آزاد، عدم اجرای قوانین و مقررات خاص این مناطق و تسری قوانین و مقررات سرزمین اصلی و دخالت دستگاه‌های اجرایی کشور است.

شایان‌ذکر است؛ معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری قول مساعد پیگیری با همکاری سازمان برنامه‌وبودجه، درخصوص تدوین آئین‌نامه اجرایی ماده ۶۵ در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داد.

گفتنی است؛ مقرر گردید اقدامات لازم و همچنین طرح و بررسی مباحث و مشکلات مناطق آزاد طی جلسه‌ای با حضور هیئت‌مدیره شورا با معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در تهران صورت پذیرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.