درگاه خدمات الكترونيك شهروند سازمان منطقه آزاد چابهار فعال شد

معاون فني و زيربنايي سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به منظور تكريم ارباب رجوع  و حفظ منزلت اجتماعي سرمايه گذاران، كاهش مراجعات حضوري و نيز حذف هزينه هاي غير ضروري در زمينه دريافت خدمات شهرسازي شامل دريافت پروانه كار، پايان كار، مجوز تعمير و تخريب بنا و ... براي نخستين باز از زمان آغاز فعاليت منطقه آزاد چابهار، سامانه خدمات الکترونیک شهروندی راه اندازی شد.

به گزارش فرینا، گرشاسب خزائنی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: متقاضيان ساخت و ساز، مي توانند فايل نقشه هاي ساختماني خود را جهت بررسي، از طريق درگاه، به مديريت شهرسازي ارسال کنند . 

خزائنی از ديگر خدمات اين درگاه، امكان ارسال گزارشات مختلف شامل گزارشات مرحله اي ساخت، گزارش تخلفات ساختماني و ... توسط مهندسان ناظر ساختماني عنوان کرد و گفت: مأمورين پليس ساختمان مديريت شهرسازي و اطلاعات جغرافيايي نيز با توجه به ساختار تعريف شده در درگاه، مي توانند گزارشات بازديدهاي روزانه خود را در لحظه، ارسال کنند كه اين قابليت ها، ضمن كاهش تخلفات ساختماني، ارتقاي كيفيت ساخت و سازها را نيز بدنبال خواهد داشت . 

وی با تشريح فرآيندها و مراحل مختلف فعاليت هاي بيان شده گفت: جهت ورود به درگاه و استفاده از خدمات آن، براي هر نفر (سرمايه گذار، مهندس ناظر و مأمور پليس ساختمان) نام كاربري و رمز عبور اختصاصي، توسط پرسنل مديريت شهرسازي از طريق سامانه شهرنگار، ايجاد و تحويل داده مي شود.

معاون فني و زيربنايي سازمان منطقه آزاد چابهار در پايان افزود: روند رسيدگي به كليه درخواست هاي ثبت شده از طريق درگاه، با استفاده از كد رهگيري كه توسط سامانه به متقاضي تحويل می شود قابل پيگيري است.

آدرس این درگاه خدماتی به نشانی  http://es.cfzo.ir  در حال حاضر فعال وآماده خدمت رسانی به شهروندان این منطقه آزاد می باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو