تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52486
ساعت 15:05 سه شنبه 25 تير 1398
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر کوتاه سازی فرآیندها و تکریم ارباب رجوع در این سازمان تاکید کرد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان از ادارات سازمان واقع در برج صدف بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار، بر لزوم راه اندازی سامانه اشتغال به صورت الکترونیکی با هدف دسترسی آسان و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع تاکید کرد.

مظفری با اشاره به زیرساخت های مناسب جزیره کیش در جهت تقویت دولت الکترونیک و ارائه خدمات به ساکنان ،گردشگران و فعالان اقتصادی بر بستر الکترونیک اظهار داشت: باید برای تحقق این اهداف تلاش کنیم تا ضمن کاهش حجم مراجعات حضوری به ادارات ، روند ارائه خدمات نیز دقیق تر و سریع تر شود.  

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در بازدید از فروشگاه پرلا مارکت واقع در برج صدف روند ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران را در این واحد تجاری بررسی کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای وشنام مرید برگزار شد
دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
شتاب‌گیری ایجاد گمرکات تخصصی در مناطق آزاد در پی توافقات دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک جمهوری اسلامی ایران
تسریع در روند انتقال شهرک صنعتی تایباد به منطقه آزاد دوغارون
رایزنی ایران و ارمنستان برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در بازار اوراسیا

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی