آغاز به کار دبیرستان پسرانه غیردولتی آموزش عالی قشم

رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز به کار دبیرستان پسرانه غیردولتی آموزش عالی قشم در سال تحصیلی 99 ـ 98 خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور آزاد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دبیرستان در مقطع متوسطه اول با حمایت مستقیم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اهداف توسعه اجتماعی جزیره افتتاح می شود.
آزاد افزود: توسعه اجتماعی بخشی از سیاست های راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف  بهبود کیفیت زندگی مردم، توانمندسازی نوجوانان و جوانان در حوزه های مختلف است.
رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم بر تاثیر برنامه های آموزشی، مهارتی و تکمیلی بر توسعه اجتماعی جزیره تاکید کرد و افزود: توسعه اقتصادی، منابع انسانی و فرهنگی به عنوان سرمایه های قشم است که با تحقق توسعه اجتماعی حاصل می شود.
آزاد ادامه داد: رسالت اجتماعی دیگر این مجموعه، توانمندسازی نسل آینده جزیره در حوزه های مختلف است و ما سعی داریم در این دوره آموزشی، تفکر دانش آموزی و دانش جویی را به جای تفکر معلمی ترویج دهیم.
به گفته وی، استفاده از امکانات و تجهیزات دانشگاهی در این موسسه می تواند بخشی از کمبود آموزش های مهارتی در دبیرستان ها را کم کرده و دانش آموزان را برای ورود به دانشگاه و بازار کار به صورت هدفمند پرورش دهد.
رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برنامه ریزی برای رفع مشکل جزیره در حوزه اشتغال و کمبود نیروهای آموزش دیده گفت: تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد فضایی از دوره های نخستین آموزشی تا پیشرفته دانشگاهی مبتنی بر نیازهای توسعه ای جزیره است.
آزاد عنوان کرد: مدرسه پسرانه غیرانتفاعی موسسه آموزش عالی در حال حاضر با گنجایش ثبت نام 96 دانش آموز در پایه های هفتم، هشتم و نهم متوسطه در سال تحصیلی جدید آغاز به کار می کند و سال آینده نیز در مقطع متوسطه دوم ثبت نام خواهد داشت.
وی از آموزش و پرورش دانش آموزان برای ورود و جذب در دانشگاه این موسسه خبر داد و بیان داشت: به منظور استفاده از توان اجرایی نیروهای بومی، از ظرفیت دانشجویان موسسه آمزش عالی برای تدریس به دانش آموزان استفاده می شود.
رییس موسسه آموزش عالی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از آمادگی این موسسه برای راه اندازی سایر مقاطع تحصیلی خبر داد و گفت: در صورت استقبال قشموندان، مقاطع مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان نیز در این مجموعه راه اندازی می شود.
گفتنی است، دبیرستان پسرانه غیردولتی آموزش عالی قشم از تاریخ پنجم مرداد ماه برای سال تحصیلی 99-98 پیش ثبت نام خود را آغاز کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو