بازدید امام جمعه اهل سنت زاهدان از زیرساخت های بندر شهید بهشتی چابهار

با بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی، افزایش ظرفیت عملیاتی و تأمین تجهیزات استراتژیک مدرن، هیچ محدودیتی برای پهلوگیری کشتی و تخلیه و بارگیری انواع کالا در این بندر وجود ندارد .

به گزارش فرینا، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: بندر چابهار قابلیت تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری و تخلیه و بارگیری منطقه را دارد .
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در بازدید از زیرساخت ها، تجهیزات، اسکله ها و ساختمان های عملیاتی بندر شهید بهشتی چابهار افزود: بندر چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، نعمت بسیار وسیعی برای کشور است، اقدام های بسیار ارزنده ای توسط نظام در این بندر انجام شده است که در رونق منطقه تاثیر شگرفی خواهد داشت .
وی با اشاره به تجهیز بندر چابهار به تجهیزات مدرن و تقدیر از تلاش های توسعه ای اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان باید از ظرفیت های این بندر استفاده و بخشی از کالاهای دولتی وارداتی در این بندر تخلیه شود .
بهروز آقایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به قابلیت بندر چابهار در پهلودهی کشتی ها با بالاترین آبخور نسبت به سایر بنادر کشور گفت: با بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی، افزایش ظرفیت عملیاتی و تأمین تجهیزات استراتژیک مدرن، هیچ محدودیتی برای پهلوگیری کشتی و تخلیه و بارگیری انواع کالا در این بندر وجود ندارد. اختصاص 20 درصد کالاهای اساسی کشور به بندر چابهار می تواند به رونق این منطقه کمک شایانی کند .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو