پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • دوشنبه 1 مهر 1398 - 10:12
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش فرینا، در پیام حمیدرضا مومنی آمده است:
اين جنگ (جنگ هشت ساله)، مظهر و تجلى همه‏ ی روحيات خوب و سازنده‏‌اى است كه يك ملت و يك كشور را مى ‏تواند به تعالى حقيقى برساند.
((رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران))

فرا رسیدن 31 شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، هنگامه اتحاد و همبستگی ملی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و برگ زرینی در تاریخ رشادت های مردان این سرزمین است.
دورانی که گواه استقامت ملتی است که با توکل بر خداوند متعال و رهبری امام فرزانه (ره) و رشادت جوانان خود، دشمن را به ورطه نابودی کشاند و بر بقاء و حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مهر تایید زد.
سرزمینی که امروز با دستیابی به فناوری‌های نوین بر جایگاه های رفیع علم و دانش جهانی تکیه زده، همه داشته های خود را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی است که جان و مال خود را در کف گرفتند و برای اعتلای ایران اسلامی جهاد کردند.
بازخوانی هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده روحیه مسوولیت پذیری مردم ما در رسالت‌های ملی و اجتماعی خویش است. فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ثمرات دفاع مقدس است که حاصل آن خداجویی، خداباوری و خدامحوری نوجوانان، جوانان و پیران این سرزمین است که شهدا را الگوی عملی و اسوه خود قرار داده و در میان کشورهای جهان، نامی شده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام  به رهبر معظم انقلاب"مدظله العالی" و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای این نظام انقلابی و ارزشمند توانا باشیم.
حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو