دانش آموزان، سرمایه های انسانی در توسعه صنعت گردشگری قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از دانش آموزان جزیره به عنوان سرمایه های انسانی که توسعه آینده صنعت گردشگری را رقم خواهند زد، یاد کرد.

به گزارش فرینا، طاهره شهرکی در مراسم نواختن زنگ گردشگری که به مناسبت بزرگداشت این هفته در دبیرستان نمونه دولتی حضرت خدیجه(س) قشم برگزار شد، ضمن تبریک هفته گردشگری در جمع دانش آموزان  گفت: استفاده بهینه از امکانات گردشگری قشم، نیازمند ارتقای دانش، سازندگان آینده جزیره در زمینه گردشگری و شناخت مزیت های گردشگری این منطقه است.

شهرکی با تشریح ظرفیت ها و مزیت های گردشگری قشم، بر لزوم باز شدن سرفصل آموزشی جدیدی با عنوان گردشگری دانش بنیان و گردشگری پایه به دانش آموزان سطح جزیره تاکید کرد و افزود: محیط گردشگرپذیر این منطقه در کنار آموختن علم و دانش این صنعت، ضامن اشتغالزایی آینده جوانان بومی جزیره است.

وی با تاکید بر توانایی صنعت گردشگری و صنایع دستی قشم در توسعه اقتصادی جامعه محلی عنوان کرد: با هدف گذاری صحیح و آموزش در این چهارچوب، دانش آموزان و دانشجویان قشمی می توانند مشاغلی درآمدزا در حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی برای خود ایجاد کنند.

جزیره قشم از پنجم تا 12 مهرماه میزبان برگزاری 31 عنوان برنامه با محوریت شعار "گردشگری و اشتغال، آینده ای بهتر برای همه" به منظور گرامیداشت هفته گردشگری است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو