معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس:

مجوز کالای همراه مسافر در خداآفرین صادر می شود

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با تلاش های سازمان منطقه آزاد ارس و تعامل سازنده استاندار آذربایجان شرقی و ناظر گمرکات استان، بسترهای لازم جهت صدور مجوز ورود کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش فرینا، صفر شاسفند با اعلام این خبر افزود: با پیگیری سازمان منطقه آزاد ارس و انجام تمهیدات لازم، امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی با درخواست صدور مجوز کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس موافقت به عمل آمده و این موضوع مورد تصویب قرار گرفت.
شاسفند گفت: مصوبه مذکور به کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور ارسال و با ابلاغ توسط وزارت کشور، ورود کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین به زودی عملیاتی خواهد شد.
وی تاکید کرد: منطقه آزاد ارس به موازات فعالیت کالای همراه مسافر به محدوده خداآفرین نسبت به راه اندازی سیستم جامع مسافری گمرکی در مرکز اقدام و این سامانه را عملیاتی خواهد کرد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه این موضوع یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه بود، گفت: با فعال شدن سیستم صدور مجوز کالای همراه مسافر در مرکز خداآفرین، شاهد رونق بیشتری در منطقه خداآفرین خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو