سند عضویت ارس در سازمان جهانی گردشگری رونمایی شد

در نشست هم اندیشی مدیران انجمن های هنری، گردشگری و فرهنگی ارس سند عضویت سازمان منطقه آزاد ارس در سازمان جهانی گردشگری رونمایی شد.

به گزارش فرینا، نشست مدیران انجمن های فعال در ارس با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با رونمایی از سند عضویت این منطقه در سازمان جهانی گردشگری و رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس ارس همراه شد.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تلاش ما برندسازی ارس با استفاده از توانمندی های گردشگری این منطقه است.

محسن نریمان افزود: ارس ظرفیت بسیار بالقوه ای برای تبدیل شدن به برند جدید گردشگری در ایران دارد و باید تلاش همگانی برای تحقق این موضوع انجام شود.

نریمان با بیان اینکه تشکل های مردمی نقش بسیار مهمی در برندسازی و افزایش تعاملات داخلی و خارجی دارند، اظهار داشت: امروز بسترسازی های خوبی برای بهره برداری های پرسود در آینده اتفاق افتاده است.

او تاکید کرد: قطعا نام ارس در حوزه های مختلف اقتصادی و گردشگری و فرهنگی در فراتر از مرزهای منطقه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت؛ چراکه ارس در واقع ظرفیت های مورد نیاز برای نقش آفرینی در ارتقاء شاخص های اقتصاد ملی با ایجاد روابط تجاری و گردشگری بین المللی را دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به موفقیت های ارس در یک سال گذشته، گفت: عضویت وابسته ارس در سازمان جهانی گردشگری، عضویت در سازمان جهانی جوامع ایمن، احداث یکی از ده گلخانه بزرگ دنیا در ارس، آغازبکار پردیس های دانشگاهی با جذب دانشجوی خارجی، ثبت جهانی ژئوپارک ارس نام این منطقه را در مجامع و محافل مختلف جهانی مطرح خواهد کرد.

نریمان گفت: برای رسیدن به توسعه به افراد متخصص و بسترسازی های استاندارد نیاز داریم.

او افزود: عضویت ارس در سازمان جهانی گردشگری جهش بزرگی در افزایش توان ارس برای دستیابی به اهداف بین المللی ایجاد می کند.

در این نشست مدیران انجمن های فعال ارس گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند. همچنین در پایان سند عضویت ارس در سازمان جهانی گردشگری و پوستر جشنواره ملی عکس ارس رونمایی شد.

مشاهده گزارش تصویری این نشست.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو