مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

وحدت، عامل اقتدار و عزت امت اسلام است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ وحدت تنها عامل اقتدار و عزت امت اسلام است و دشمنان به دنبال اختلاف و تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع افزود: هفته وحدت از امروز با ابتکار حضرت امام (ره) آغاز شده و بر نقش و رسالت رسانه‌ها و مهمتر از آن علما و نخبگان در حوزه وحدت اسلامی تاکید شده است.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه ابتکار گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع به عنوان برادران دینی و کسانیکه دلشان بر عظمت و عزت اسلامی می‌تپید اقدام مبارکی است و خرسندم که در کنار شما عزیزان و علمای عزیز هستم.

وی با اشاره به اینکه همه ما انشاالله ترجمان آیه ۱۰۳ سوره آل عمران باشیم که می فرماید «و اعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا» باشیم ادامه داد: اعتقاد عملی به آیات نورانی قرآن کریم ایجاب می کند که امروز در مقابل جبهه کفر و نفاق، راهی جز اتحاد و همدلی نداریم و باید یکصدا و هم دل حرکت کرده و در حفظ و صیانت از اسلام ناب محمدی (ص) تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو پرهیز از اختلاف و تفرقه را دستور موکد آیات قرآن و پیامبر رحمت دانست و گفت: در منطقه زرخیر خودمان باید ترجمان امت واحد باشیم و خدا راشاکرم که با وجود فرقه های مختلف اسلامی اهل تسنن و تشیع هیچگونه تفرقه بین اهل سنت و اهل تشیع نیست.

عبدالرحیمی رویکرد اداره منطقه آزاد ماکو را برمبنای تقوا عنوان کرد و اظهار داشت: معیار تصمیم‌گیری ها در مدیریت بر اساس شایستگی خواهد بود و رفتار عادلانه و متوازن را در همه بخش‌های این جغرافیا در روستاها و شهرهای سنی یا شیعه نشین در پیش گرفته ایم.

وی افزود: وظیفه و رسالت من و همه همکارانم در دستگاه‌های دولتی و سازمان منطقه آزاد است که با همدلی بتوانیم ارزش های بیشتری را برای همه مردم منطقه تولید کنیم و به عنوان الگوی یک جامعه اسلامی در کنار هم بتوانیم یک تعایش سلمی و یک زندگی و معاشرت مسالمت آمیز در کنار هم داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ابراز امیدواری کرد از این منطقه صدای بلند وحدت، اتحاد و همدلی و تپش هماهنگ قلب‌های مسلمین  به بیرون از مرزهای این منطقه منتشر شود و خبر وحدت بیش از گذشته مردم منطقه آزاد ماکو بیش از پیش در سطح ملی بدرخشد.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه صهیونیسم بین الملل بخاطر غفلت حاکمان برخی کشورهای اسلامی در منطقه به هدف شوم خود رسیده اند افزود:‌ دشمنان از جهالت حاکمان برخی کشورها استفاده کرده و امروز می بینید کشتار مسلمان ها به دست مسلمان ها اتفاق می افتد و منابع کشورهای اسلامی در مسیر تدمیر و تخریب منابع کشورهای اسلامی بکار گرفته می شود.

وی، رسالت علما و نخبگان اسلامی را انذار و آگاهی بخشی به جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد:‌ امروز باید بر اتحاد تمرکز کرد و از مسائلی که باعث جدایی و تفرقه می شود پرهیز نمود چرا همه ما بر اصول دین باور داریم و بر حول این سه محور اتحادمان را باید حفظ کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان گفت: در سازمان منطقه آزاد ماکو آماده شنیدن همه توصیه ها و نقد و انتقادات شما در تمام مسايل مختلف منطقه ایم بویژه در مسیر اتحاد و انسجام اسلامی ایجاد کردن در خدمت برادران عزیز هستیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو