تقدیر ازدست اندرکاران دومین نمایشگاه کتاب کیش

در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاون فرهنگی واجتماعی این سازمان، از دست اندرکاران برپایی دومین نمایشگاه کتاب کیش و حامیان این رویداد فرهنگی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، در این مراسم که در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران و مراکز اقامتی کیش، مدیرعامل شرکت پارس­ کالای کیش، مدیرعامل شرکت چایلاق کیش، مدیرعامل هتل ترنج، دبیر سندیکای صاحبان صنایع کیش، مدیرعامل موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به عنوان حامیان این نمایشگاه تقدیر شد.

همچنین از مدیر مسؤول روزنامه اقتصاد کیش، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیمای مرکز کیش به خاطر پوشش خبری، گزارشی و تصویری  این رویداد تقدید و تجلیل شد.

رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره روابط عمومی وتبلیغات سازمان، مدیر فرهنگسرای سنائی، مدیرامور­ فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان، مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری الست، رییس بیمارستان، رییس آتش نشانی،  رییس شعبه بانک شهر، معاون حفاظت فیزیکی اداره کل حراست سازمان و مدیرعامل شرکت باربری میرحسینی که با همکاری های خود بستر مناسبی برای برگزاری هرچه با شکوه تر دومین نمایشگاه کتاب فراهم کردند در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 در دومین نمایشگاه کتاب کیش که هفته گذشته برگزار شد، افزون بر یک میلیارد تومان کتاب با تخفیف ۵۰ درصد از طریق بن کارت به خریداران عرضه شد و ۲۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.