در پاییز و زمستان بهاری جزیره؛

کاشت بیش از 350 هزار بوته گل فصلی در قشم آغاز شد

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز مراحل کاشت بیش از 350 هزار بوته گل فصلی در جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی نیمه دوم سال و نزدیک شدن تعطیلات دهه فجر گفت: کاشت بیش از 350 هزار بوته انواع گل های فصلی شامل؛ اطلسی، جعفری، شمعدانی، گازانیا، آهار، کلم زینتی، اطلسی ایرانی و ... در دست اجرا است و تا پایان سال نیز گل های متنوع دیگری فضای سبز قشم را رنگین می کند.
طهماسبی اضافه کرد: امسال با طراحی های جدید و کاشت گل های خوش رنگ و با طراوت، نشاط و شادابی را به شهروندان هدیه داده و با چهره متفاوتی از قشم به میزبانی گردشگران می رویم.
وی با تاکید بر تلاش نیروهای این مدیریت جهت زیباسازی شهر با گیاهان متنوع، افزود: کاشت  بیش از سه هزار اصله از درختان معطر و گلدار دایمی مانند؛ گل کاغذی، جاتروفا، پلومریا، سرانتیس، خرزهره، یاس درختی، تاکاما و ... نیز شروع شده است.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، امسال، توسعه فضای سبز با کاشت گونه های جدید و گل آرایی هایی متفاوت نسبت به سال های گذشته، در دستور کار مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
طهماسبی بر اهمیت توسعه فضای سبز تاکید کرد و عنوان داشت: باتوجه به هزینه بالای کاشت، توسعه و نگهداری فضای سبز در جزیره، از شهروندان و گردشگران می خواهیم در حفظ و نگهداشت این فضا با ما همکاری کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو