قشم برای نخستین بار عضو اصلی جامعه هتلداران کشور شد

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم از انتخاب این مجموعه به عنوان عضو اصلی هیات مدیره مجمع عمومی و فوق العاده جامعه هتلداران کشور برای اولین بار خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالباسط رضوانی با بیان این خبر گفت: مجمع عمومی عادی و فوق العاده جامعه هتلداران ایران با دستور کار اصلاح موادی از اساسنامه و انتخاب اعضای دوره جدید هیات‌مدیره و بازرسان، امروز (شنبه 30 آذرماه) با حضور روسای تشکل‌های هتلداری سراسر کشور و مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت گردشگری در محل هتل لاله تهران، برگزار شد.

رضوانی افزود: در این انتخابات، جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم پس از جامعه هتلداران یزد و آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه سوم شد و در کنار استان های همدان، مرکزی، خوزستان و زنجان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جدید جامعه هتلداران کشور انتخاب شد.

وی تصریح کرد: همچنین نمایندگان استان های فارس و سمنان به عنوان اعضای علی البدل و استان های اردبیل و چهارمحال و بختیاری به عنوان بازرسان اصلی و استان گیلان به عنوان بازرس علی البدل هیات مدیره جدید انتخاب شدند.

به گفته مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم؛ نمایندگانی از 31 استان کشور به همراه دو نماینده مناطق آزاد قشم و کیش، اعضای جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهند.

رضوانی اضافه کرد: بهبود وضعیت هتل های ایران از نظر اقتصادی، ارائه خدمات بهتر به میهمانان با یکسان سازی و کنترل استانداردهای هتلداری، رفع نواقص و مشکلات هتل ها با حمایت جامعه هتلداران و دولت، مهمترین اهداف جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهد.

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم تصریح کرد: انتخاب قشم به عنوان عضو اصلی هیات مدیره جامعه هتلداران کشور برای نخستین بار، اتفاق مهمی است که به افزایش ظرفیت های هتلداری در این منطقه می انجامد  و موجب پویایی و افزایش ظرفیت های گردشگری در جزیره قشم خواهد شد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده و هر سال بیش از ۵ میلیون گردشگر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی با هدف بازدید از ظرفیت های کم نظیر گردشگری آن وارد این جزیره زیبا می شوند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.