28 مدال رنگارنگ سهم ورزشکاران قشمی در مسابقات استانی

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بانوان کاراته کار و آقایان موی تای کار این جزیره موفق به کسب 28 مدال رنگارنگ مسابقات استانی شدند.

به گزارش فرینا، جلیل حقگویان با اشاره به برگزاری این مسابقات به میزبانی شهر بندرعباس بیان داشت: تیم کاراته بانوان این منطقه آزاد مقام دوم و تیم موی تای آقایان هم مقام سوم مسابقات استانی را کسب کردند.
به گفته حقگویان، در مسابقات کاراته سبك هاي آزاد استان هرمزگان در بخش بانوان،  105 شرکت کننده حضور داشتند که تیم بانوان قشم با 14 کاراته کار توانست مقام دوم تیمی را از آن خود کند.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این مسابقات در بخش کاتا با دو طلا، یک نقره و سه برنز برای تیم قشم همراه بود.
وی با اشاره به کسب 13 مدال رنگارنگ در بخش کمیته گفت: بانوان قشمی در این بخش موفق به کسب پنج مدال طلا، یک نقره و هفت برنز شدند.
حقگویان همچنین از موفقیت تیم موی تای آلیک قشم در مسابقات قهرمانی موی تای استان خبر داد و عنوان داشت: این مسابقات با شرکت بیش از 100 ورزشکار، در چهار رده سنی برای هفت تیم استانی برگزار شد و موی تای کاران قشمی توانستند مقام سوم تیمی این مسابقات را به نام خود کنند.
به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، ۶مدال طلا و سه مدال نقره دستاورد تیم موی تای مردان قشم در این مسابقات بود.
مسابقات قهرمانی استان هرمزگان در بخش کاراته بانوان و موی تای مردان، روز جمعه 29 آذر ماه به میزبانی شهر بندرعباس برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.