با هدف برنامه محور شدن تحولات جزیره هنگام انجام شد؛

تصویب طرح جامع راهبردی جزیره هنگام در شورای پژوهشی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم، از تصویب طرح جامع جزیره هنگام در شورای پژوهشی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورمان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمدامین جعفری حسینی افزود: توسعه متوازن، پایدار و برنامه محور جزیره هنگام به عنوان یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین بخش های منطقه ویژه اقتصادی قشم از اهمیت ویژه ای برای همه ارکان سازمان منطقه آزاد قشم برخوردار است.
جعفری حسینی گفت: در این راستا، طرح جامع هنگام با هدف توجه ویژه به برنامه محوری و با کمک گروهی از توانمندترین و مجرب ترین مهندسان مشاور شهرسازی، معماری و گردشگری تهیه گردید.
به گفته وی، پس از طی مراحل مختلف و رفع ابهامات، نواقص و ایرادات در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی سازمان منطقه آزاد قشم، این طرح در هشتاد و سومین نشست شورای پژوهشی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با حضور جعفر آهنگران معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق آزاد، اعضای اصلی شورای پژوهشی و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، مرکز پژوهش های مجلس، سازمان امور اراضی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم ادامه داد: خوشبختانه کلیات این طرح پس از ارائه پاسخ ها و مستندات ارائه شده از سوی مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و همچنین محمد امین سعیدی مدیر طرح جامع جزیره هنگام، به تصویب رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.