در سه ماهه سوم سال 1398؛

بیش از 4 میلیارد ریال اراضی ملی قشم رفع تصرف شد

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 4 میلیارد 203 میلیون ریال در سه ماهه سوم امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اعلام این خبر بیان داشت: نزدیک به دو هزار و 800 مترمربع اراضی ملی و دولتی با تلاش اکیپ گشت اراضی این منطقه و نیروهای پشتیبان در نقاط مختلف جزیره قشم رفع تصرف شد.
رفیعی با اشاره به 372 عملیات انجام شده توسط اکیپ گشت اراضی در این مدت، افزود: جلوگیری از تصرف 55 هزار و 941 مترمربع اراضی ملی و صدور 70 فقره اخطاریه ساخت و ساز غیرمجاز از اقدامات انجام شده در سه ماهه سوم امسال است.
وی همچنین از 11 مورد بازدید و کنترل برداشت از معادن در این جزیره خبر داد و گفت: در این مدت 64 پرونده حمایت از مسکن روستایی نیز توسط واحد یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم مورد بررسی قرار گرفته است.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر روند رو به رشد مبارزه با پدیده زمین خواری در جزیره، عنوان داشت: تصرفات عدوانی اراضی ملی و دولتی در قشم نسبت به سال های گذشته کاهش داشته و این موفقیت نتیجه اجرای دقیق سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای احقاق حقوق دولت و مردم محقق شده است.
رفیعی از دادسرای شهرستان قشم، نیروهای انتظامی، بخشداران، دهیاران و اهالی جزیره قشم به همراه حوزه های معاونت فنی و زیربنایی واحد ژئوماتیک، حراست، حقوقی و املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم که در زمینه رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم مشارکت داشته اند، به عنوان بهترین همراه واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم نام برد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.