صدور ۲۶ هزار کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: با صدور ۲۶ هزار کارت سوخت برای خودروهای پلاک اروندی و تحویل آن به سازمان منطقه آزاد اروند، پرونده کارت سوخت این خودروها نیز بسته شد.

به گزارش فرینا، نعمت الله نجفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت متبوع ، همه خودروهای پلاک اروندی (قدیم وجدید) صاحب کارت سوخت شدند.
نجفی گفت: مالکان خودروهای اروندی می توانند برای دریافت کارت سوخت خود به منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.
وی افزود: سهمیه سوخت خودروهای اروندی همانند سایر خودروهای شخصی ۶۰ لیتر در ماه است و سهمیه ماه‌هایی که سوخت دریافت نکرده‌اند در کارت‌ سوخت خودروهای اروندی شارژ شده است.
مدیرشرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: با تعیین تکلیف کارت‎ سوخت خودروهای پلاک اروندی ، پرونده سهمیه سوخت همه خودروهای عمومی و سواری در خوزستان بسته شد و چنانچه تغییراتی در سهمیه سوخت (بنزین) خودروها ایجاد شود توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران اعمال می شود.
صاحبان خودروهای پلاک اروندی در خوزستان بارها نسبت به صادر نشدن کارت سوخت خود ابراز گله‌مندی کرده بودند.
خودروهای پلاک اروندی که از طریق سازمان منطقه آزاد اروند (بندر خرمشهر) وارد کشور شده تنها مجاز به تردد در استان خوزستان هستند و در صورت خروج از استان باید مرخصی بگیرند تا مشمول جریمه نشوند.
مدت مرخصی خودروهای پلاک اروند ۲ ماه در سال است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو