اهتمام ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در اتمام پروژه توسعه راه های منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اهتمام ویژه ای را برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی به ویژه پروژه های راه های مواصلاتی منطقه آزاد ماکو دارد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در جلسه کنترل پروژه قطعه ۲ بهسازی و چهاربانده نمودن محور ماکو ـ گیت ضمن تاکید بر اتمام هرچه سریعتر این پروژه  گفت: این قطعه هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق زمانبندی انجام شده باید تا اواسط بهمن ماه عملیاک خاکی،‌روسازی و دوربرگردان های واقع در این محور اجرا و تکمیل شود.

عبدالرحیمی افزود:‌ با حل و فصل برخی موارد نظیر جابجایی تیرهای برق، تایید طراحی سه راهی روستای قابان باسان و بهبود شرایط آب و هوایی تا خرداد ماه سال آینده باید پروژه به اتمام برسد.

وی از آماده سازی مقدمات آسفالت ریزی محور ماکو – گیت در اولین فرصت مناسب جوی خبر داد و گفت: به دلیل سردی هوا و لزوم حفظ کیفیت آسفالت ریزی اواخر فصل سرما، مقدمات عملیات آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

در این جلسه موارد زیر مقرر شد:

تکمیل لایه های اساسی باقیمانده در انتهای محور حد فاصل ۶۳ تا ۶۴ کیلومتر به طول ۱۴۵۰ متر ـ تکمیل لایه های زیراساس و اساس باقیمانده در کیلومترهای ۵۳ تا ۵۴ بطول ۱۳۶۰ متر ـ تکمیل و اجرای آرماتوربندی و بتن ریزی قرنیز آبروهای اجرا شده  ـ تولید مصالح و اساس و آسفالت باقیمانده در واحد سنگ شکن تا زمان آغاز فصل کاری ـ اجرای کانال های پای ترانشه در طول محور طبق مقاطع عرضی ـ ابلاغ نقشه نهایی سه راهی قابان باسان ـ سه راهی سنق و کانال بتنی آب کشاورزی جهت هدایت آب مزارع به خارج از محدوده جاده ـ تثبیت شیب های شیروانی درجاهایی که جاده ارتفاع گرفته است و در نهایت مقرر شد پیمانکار به نحوری تدبیر کند که قبل از فصل کاری مصالح مورد نیاز پروژه تامین و در فصل با مشکل تامین مصالح تامین نشود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو