صدور پروانه بهره برداری برای یک شرکت تولیدی در منطقه آزاد ماکو

مدیر تسهیل تولید،‌ صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از صدور پروانه بهره برداري برای شركت پوشاك فراز آريا با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال در شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش فرینا، آرش یوسف زاده گفت:‌ این واحد تولیدی اقدام به دوخت شلوار و تی شرت و سویشرت مردانه ، پسرانه، دخترانه و زنانه تاري پودي، دوخته شده با ظرفیت ۱۵۰ هزار در سال فعالیت می کند.

یوسف زاده افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و وزیربنای ۸۰۰ مترمربع با اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرک صنعتی شماره ۱ ماکو احداث شده است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانند برای آسان شدن روند كاری خود و تسهیل قوانین گوناگونی كه در مسیر انجام فعالیت های اقتصادی و راه اندازی كسب و كار وجود دارد، از مزایای حضور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استفاده كنند.

مدیر تسهیل تولید،‌ صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: مناطق ویژه و آزاد اقتصادی با تسهیل فرآیند راه اندازی كسب و كار و صدور مجوزهای قانونی، الگوی مناسبی برای انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری در كشور می باشد.

یوسف زاده بیان كرد: زیر ساخت ها و تجهیزات مستقر در این مناطق زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را فراهم و شرایط را برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی جدید، مهیا می كند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو