فیتور فرصتی برای ارائه ظرفیت های گردشگری اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند حضور در چهملین دور از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «فیتور» اسپانیا را فرصتی مناسب برای ارائه خدمات و ظرفیت های گردشگری منطقه دانست.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی افزود: این نمایشگاه یکی از شناخته شده ترین نمایشگاه های بین المللی در حوزه گردشگری محسوب می شود که در مجموع ۱۱ هزار و ۴۰ شرکت و از ۱۶۵ کشور جهان جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خود را به بازدیدکنندگاه و به ویژه به متخصصان و شرکت های فعال در این بخش عرضه می‌ کنند .

زمانی با اشاره به حضور نمایندگانی از مناطق آزاد کشور در نمایشگاه مذکور ادامه داد: آژانس های گردشگری و تورگردانان ایرانی نیز همانند سالهای گذشته به منظور معرفی‌ ظرفیت ها ، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور ، حضور فعال و پر رنگی در این نمایشگاه دارند.

وی این فرصت را زمانی مناسب برای ارائه خدمات گردشگری اروند عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان فرصتی می دهد تا با ارائه بروشور، عکس، فیلم، رسانه و حتی اجرای نمایش‌های سنتی فرهنگ کشور خود را به سایر مناطق معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین گفت: گردشگری’ به عنوان سومین صنعت مولد سرمایه بعد از نفت و خودروسازی از جایگاه بالایی در سطح جهان برخوردار بوده و برای بسیاری از کشورها بویژه کشورهای در حال توسعه می تواند به مهمترین منبع اشتغال و کسب درآمد ارزی تبدیل شود.

زمانی در پایان تاثیر حضور در چنین رویدادهای جهانی را برای مناطق آزاد بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: دیدار و گفت و گوهایی که در این زمینه در این دو روز آغازین از نمایشگاه با کشورهای مختلف انجام شده است مثبت و سازنده بود.

نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید (FITUR) از دوم تا ششم بهمن ماه در شهر مادرید کشور اسپانیا ادامه خواهد داشت که مدیر عامل و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در آن حضور دارند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو