در ملاقات معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با فرماندار بندرلنگه مطرح شد:

لزوم خدمت رسانی با کیفیت در مبادی ورودی به گردشگران نوروزی کیش

علی نیکویی فرماندار بندرلنگه و مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، در خصوص انجام تدابیر لازم برای پذیرایی از گردشگران نوروز 99 بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا؛ در جلسه ای با حضور مجید ملانوروزی، فرماندار بندرلنگه و هیئت همراه متشکل از شهردار چارک، بخشدار شیبکوه، رئیس اداره بنادر و دریانوردی لنگه، شهردار کنگ و بخشدار کیش، زوایای مختلف خدمات رسانی به گردشگران نوروز 99  بررسی شد.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر ستاد نوروزی کیش در سال 99 نیز با اشاره به اینکه مسافران دریایی از طریق بنادر همجوار کیش وارد جزیره می شوند، این ایام را فرصت طلایی برای شهرداری های همجوار کیش به منظور استفاده از پتانسیل‌های بومی محلی و فعال کردن بازارچه های فصلی محلی برشمرد.
مجید ملانوروزی با بیان اینکه جلسات ستاد نوروزی به صورت مستمر برای ارائه هرچه بهتر خدمات و رفع موانع و مشکلات  بزرگ و کوچک گردشگران از دی آغاز شده است  گفت: ما باید به خواسته گردشگران توجه کنیم و بر حسب نیاز گردشگر به انجام امور اقدام کنیم.
ملانوروزی با تاکید بر اینکه زمان باقی مانده تا نوروز فرصتی مغتنم برای ارائه راهکارها و برنامه ریزی موثر است افزود: با توجه به اینکه نوروز یکی از مناسبت های ملی ما محسوب می شود، باید به بهترین شکل ممکن به گردشگران خدمت کنیم تا خاطرات خوبی برای میهمانان کیش رقم بزنیم.
وی با اشاره به تجربیه خوب سال گذشته در ایام نوروز عنوان کرد: امیدوارم  به کمک کمیته های یازده گانه ستاد نوروزی، همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران در پیشبرد اهداف و برنامه ها و سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش، اوقات خوشی برای کیشوندان و گردشگران مهیا شود.
دبیر ستاد نوروزی کیش در سال 99 در ادامه اظهار داشت: سال گذشته محدودیت هایی برای ورود خودرو در دستور کار داشتیم اما امسال با توجه به گران شدن قیمت بنزین تدابیری در نظر گرفته شده که محدودیتی برای ورود خودرو نداریم تا در سیستم حمل و نقل نیز دچار مشکل نشویم.
ملانوروزی با بیان اینکه تمامی پیش بینی های لازم در حوزه های مختلف برای زمان های خاص و بحرانی در نظرگرفته  شده است گفت: با در نظر گرفتن پیامد ها در زمان بارندگی و بحران که بخشی از آن به سرزمین اصلی، مبادی ورودی مانند بندر چارک، لنگه وآفتاب مربوط می شود و بخشی به اسکان گردشگران در جزیره کیش، برنامه ریزی ها انجام شده، تا با تعامل و همیاری مجموعه سازمان و مسئولان بنادر و مبادی ورودی کیش، ایام نوروز به خوبی سپری شود.
همچنین در این نشست علی نیکویی فرماندار بندرلنگه، با اشاره به آمادگی شهرهای همجوار جزیره کیش برای برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی کیش گفت: تمهیدات لازم در مسیر های منتهی به کیش همچون چارک، آفتاب و لنگه برای خدمت رسانی مناسب به گردشگران نوروز کیش در نظر گرفته شده است تا زمینه رضایت گردشگران را فراهم کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو