بازدید استاندار یزد از پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم

استاندار یزد با استقبال معاون عمرانی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از طریق اسکله شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد و از برخی پروژه های عمرانی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محمدعلی طالبی روز (یکشنبه ششم بهمن ماه) به همراه جمعی از معاونین خود پس از ورود به شهر قشم با حضور در اسکله بهمن، از روند اجرایی طرح توسعه این اسکله بازدید کرد و در جریان مراحل اجرایی این پروژه عمرانی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم توضیحاتی درباره اسکله های تجاری جزیره قشم ارائه کرد و به بیان ظرفیت های اقتصادی و تجاری قشم در حوزه صادرات و واردات کالا پرداخت.

طرح توسعه بندر بهمن با هدف ایجاد شرایط برای پهلوگیری شناورهایی با تناژ 10 هزار و پنج هزار تُن و همچنین افزایش ظرفیت پهلوگیری شناورها از آذرماه سال 1393 آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

پهلوگیری همزمان 14 شناور، تسریع در تخلیه و بارگیری کالا، افزایش صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز فعالان اقتصادی قشم از دیگر اهداف اجرای طرح بزرگ توسعه اسکله بندر بهمن است.

بازدید از روند اجرایی کمپ پارک آفتاب 2 شهر قشم مرحله بعدی بازدید استاندار یزد و هیات همراه وی از پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم بود.

فاز دوم کمپ پارک ساحلی آفتاب در مسیر ساحل جنوبی شهر قشم با اعتباری معادل 100 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 6 هکتار در حال اجراست و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار یزد با استقبال معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان وارد جزیره قشم شد و پروژه های عمرانی توسعه اسکله بهمن و کمپ پارک آفتاب دو این سازمان بازدید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو