درگهان، میزبان شایسته گردشگران

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان این شهر در استقبال از موج ورود گردشگران در روز دوشنبه ۷ بهمن ماه تا آخر هفته خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی با اشاره به استقبال گسترده گردشگران برای سفر به جزیره قشم گفت: از غروب روز دوشنبه ۷ بهمن ماه، گردشگران بسیاری از محورهای دریایی و هوایی وارد جزیره و شهر درگهان شدند.

سلکی از خدمات رسانی به گردشگران در این ایام به عنوان مانوری برای آمادگی و استقبال از گردشگران نوروزی یاد کرد و افزود: در این ایام نیروهای خدماتی مدیریت امور درگهان در سه شیفت به صورت شبانه روزی در حال سرویس دهی به گردشگران و مسافران عزیز هستند.

به گفته وی، بررسی شبانه روزی کابل ها، سیستم برق رسانی، سیستم تخلیه زباله ها و سپتیک و خدمات دهی بیش از ۱۵۰ چشمه بهداشتی، به همراه استفاده از فضاهای قابل استفاده به عنوان پارکینگ به منظور کاهش بار ترافیکی، بخش هایی از این اقدامات است.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم دریافت مجوزهای لازم برای پارکینگ های اختصاصی تاکید کرد و ادامه داد: این خدمات دهی تمرینی برای عید است تا ما با شناخت کاستی ها، آمادگی کامل برای نوروز و گردشگران این ایام را کسب کنیم.

سلکی از انجام هماهنگی های لازم با امامان جمعه شهر درگهان برای استفاده شبانه روزی از مساجد شهر خبر داد و عنوان داشت:  همچنین محورهای ورودی از روستاهای رمکان، گیاهدان، کووه ای و هلر با همکاری  دهیاران آماده ارائه خدمات  بهداشتی و رفاهی به گردشگران می باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو