افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در منطقه آزاد قشم

سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور معاون عمرانی و فنی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و شماری از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند معاون عمرانی و فنی این سازمان همزمان با افتتاح این نمایشگاه اعلام کرد: سومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در قشم نسبت به دوره های گذشته هم از نظر کیفیت محصولات عرضه شده و هم از حیث تعداد شرکت کنندگان بهتر می باشد. 
بهاروند اظهار امیدواری کرد که سال آینده شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی این نمایشگاه با عرضه محصولات برند قابل رقابت با تولیدات خارجی باشیم.
شایان ذکر است؛ 40 شرکت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان از استان های تهران، شیراز، اصفهان، یزد، کرمان، مشهد، لرستان، هرمزگان و قشم در این نمایشگاه حضور دارند.
درب های اتوماتیک، کاشی و سرامیک، تابلوهای برق صنعتی، سازه های فلزی، موتور و وسایل آسانسور، اسکت فلزی مخازن و پل های هوایی، آجر سفال، قطعات بتنی، لوله و اتصالات UPVC، گرانیت، سیم و کابل، شیرآلات و درب و پنجره بخشی از صنایع عرضه شده در این نمایشگاه می باشد.
در بخشی از غرفه های دیگر این نمایشگاه نیز دوربین های مدار بسته، درب های ضد آب ABD – HDF، کلید و پریز، پرایمر، سیستم های گرمایشی، چمن مصنویی، تیرچه و چارچوب های ضد پوسیدگی به نمایش گذاشته شده است.
سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته به همت شرکت نمایشگاه ها و همایش های هفتواد با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم از 15 تا 18 بهمن ماه از ساعت 17 تا 22 در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو