سند چشم انداز ورزش قشم تدوین می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سند چشم انداز ورزش قشم با هدف شناسایی استعدادها موجود این منطقه تهیه و تدوین می شود.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در آیین اهدای حکم انتصاب امیر سلکی به عنوان رییس هیات کشتی، آریا امیری به عنوان رییس هیات بوکس و علیرضا بوژانی به عنوان رییس هیات جودو منطقه آزاد قشم، افزود: حضور چهره های با سابقه در عرصه های مختلف ورزش، در راس هیات های ورزشی اقدام مثبتی در راستای حرکت به سوی اهداف پیش بینی شده برای جامعه ورزشی قشم خواهد بود.
مومنی ادامه داد: شناسایی رشته های ورزشی دارای ظرفیت های ویژه در جزیره، با هدف پرورش استعدادهای موجود در منطقه مهمترین هدف سند چشم انداز ورزش قشم است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: تشکیل شورای مشورتی ورزش با حضور چهره های شناخته شده و روسای هیات های ورزشی قشم می تواند گام مهمی در راستای هدف گذاری مناسب برای ورزش منطقه باشد که اجرای آن ضرورت دارد.
به گفته مومنی؛ برگزاری اردوهای تیم ملی قایقرانی در قشم نشان از موقعیت و جایگاه ویژه این منطقه در حوزه ورزش های آبی دارد و جزیره می تواند به یکی از قطب های اصلی ورزش های آبی و دریایی کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ورزش همگانی در این جزیره، گفت: گسترش فضاهای ورزشی و حضور خانواده ها در عرصه های ورزشی علاوه بر ارتقای سطح سلامتی جامعه، می تواند به اخلاقی تر شدن فضای اجتماع هم کمک کند.
در ابتدای این برنامه، جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم هم از حمایت های همه جانبه حمیدرضا مومنی برای دریافت حکم ریاست هیات های مختلف ورزشی در این منطقه آزاد تقدیر کرد.
به گفته وی؛ با ساماندهی هیات های ورزشی در منطقه آزاد قشم سال آینده، شاهد تحولی اساسی در رشته های مختلف ورزشی قشم در عرصه رقابت های منطقه ای، کشوری و حتی بین المللی خواهیم بود.
در این مراسم، امیر سلکی به عنوان رییس هیات کشتی، آریا امیری در سمت رییس هیات بوکس و علیرضا بوژانی هم به عنوان رییس هیات جودو منطقه آزاد قشم معرفی و حکم انتصاب خود از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو