با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی؛

تهیه شش دستگاه مانیتورینگ پرتابل برای بیمارستان انزلی

با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم احیا و حفظ سلامت افراد بیمار و افزایش شاخص های بهداشت و سلامت در حوزه منطقه آزاد انزلی و شهرستان بندرانزلی حسب دستور دکتر روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، شش دستگاه مانیتورینگ پرتابل جهت استفاده در بیمارستان شهید بهشتی انزلی به عنوان نزدیک‌ترین مرکز درمانی محدوده منطقه تهیه و در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش فرینا، براین اساس با توجه به اخلالی که ویروس کرونا در روند تنفس افراد بیمار ایجاد می کند دستگاه مانیتورینگ پرتابل یکی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده در بیمارستان و مراکز درمانی بوده و با توجه به ظرفیت های محدود بیمارستان شهید بهشتی انزلی اهدای شش دستگاه مزبور از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در روند احیای بیماران تاثیر مثبتی دارد.

دستگاه مانیتور علایم حیاتی جهت نمایش سیگنال‌های حیاتی بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه(NICU,ICU و CCU)، اورژانس و اتاق‌های عمل به‌عنوان یکی از تجهیزات ضروری و لازم به‌کار می‌رود. این دستگاه برای نمایش علائم حیاتی بیمار به‌طور مستمر به‌کار می‌رود و اطلاعات مربوط به علائم حیاتی بیمار را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌سازد و درشرایط نامطلوب بیمار هشدارهای لازم را به تیم پزشکی می‌دهد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.