تشریح اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در قشم

نشست خبری اطلاع رسانی پیرامون اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در جزیره قشم با حضور سخنگوی ستاد کرونای شهرستان و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و تعدادی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور بیش از 20 نفر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست خبری حمیدرضا بهزادی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با شیوع و درمان بیماری کرونا در قشم گزارشی ارائه کرد.
همچنین مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم پیرامون اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان با همکاری واحدهای مختلف در راستای تجهیز کادر درمانی، ضدعفونی اماکن عمومی و مجتمع‌های تجاری قشم و درگهان و همچنین در حوزه مدیریت تردد در مبادی ورودی جزیره برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهرستان توضیحات مفصلی را مطرح کرد.
در بخش دیگر این برنامه جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه‌های مختلف شهری، اجتماعی، فناوری و حمل و نقل نیز به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های خود پرداختند.
گفتنی است؛ این نشست خبری با حضور بیش از 20 تن از خبرنگاران رسانه‌های سراسری و محلی و فعالان فضای مجازی جزیره قشم در محل مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم برگزار شد.
مشروح این نشست خبری فردا منتشر می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو