برگزاری جلسه هماهنگی آماده سازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در قشم

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و نیروهای سپاه شهرستان، جلسه هماهنگی و تعیین وضعیت نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در قشم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این جلسه که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جمعی از مدیران سازمان و همچنین نمایندگانی از سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزار شد؛ هماهنگی های لازم برای تعیین مکان و تهیه دستورالعمل های بهداشتی و حفاظتی نقاهتگاه صورت گرفت.
در این جلسه تاکید شد که برای انتخاب محل این نقاهتگاه‌ رعایت دو نکته؛ دارا بودن امکانات خدمتی بالقوه اقامتی و همچنین حضور نمایندگانی از نهادهای مسئول و مراقبان سلامت است و از این رو انتخاب فضاهایی که از نظر فیزیکی و تأسیساتی شرایط مناسبی داشته باشند بسیار مهم است.
در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به آغاز عملیات غربالگری خانه به خانه در برخی از روستاهای جزیره قشم، بر حفظ شرایط بهداشتی و رعایت اصول درمانی در جهت جلوگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا تاکید شد.
همچنین ادامه روند مدیریت تردد وسایط نقلیه و همچنین مسافر در مبادی ورودی جزیره قشم در اسکله های شهید ذاکری و همچنین لافت و پهل و ساماندهی ورود تانکرها و کامیون های حمل مواد خوراکی و اقلام ضروری اشاره و درباره آن تصمیم گیری شد.
نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز در جلسه اعلام کرد که اقدامات بهداشتی و درمانی لازم برای جلوگیری از پیک بیماری کرونا در جزیره قشم صورت گرفته است و با آگاهسازی مردم نسبت به اقدامات بهداشتی ضروری در این دوران می توانیم از این شرایط عبور کنیم.
گفتنی است جلسه هماهنگی تامین نقاهتگاه برای بیماران درمان شده کرونا در قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جمعی از مدیران این سازمان و با حضور نمایندگانی از سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.