پروانه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی در قشم صادر می شود

سرپرست مدیریت غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم گفت: اختیار بررسی و صدور پروانه های ساخت محصولات واحدهای تولیدی آرایشی و بهداشتی برای اولین بار در سطح مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد قشم تفویض شد.

به گزارش فرینا، نسرین نانوایی قشمی با اعلام این مطلب افزود: تفویض این اختیار در قالب نامه رسمی معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام شد.
نانوایی قشمی این اتفاق را گامی مهم و اساسی در توسعه و تسریع فعالیت های بخش خصوصی در زمینه ساخت محصولات واحدهای تولیدی آرایشی و بهداشتی در منطقه آزاد قشم ارزیابی کرد و گفت: پیش از این، پروانه های ساخت این نوع محصولات برای متقاضیان قشم در تهران صادر می شد که  با توجه به صرف حدود شش ماه زمان برای صدور پروانه، این مساله علاوه بر تلف شدن وقت و هزینه، انگیزه سرمایه گذاران را برای ادامه کار در قشم تضعیف می کرد.
وی با اشاره به اینکه با این تفویض اختیار، همه  امور مربوط به فرایند بررسی و صدور پروانه این نوع محصولات در خود منطقه آزاد قشم انجام می شود یادآور شد: این پروانه در صورت کامل بودن همه مدارک و اسناد موردنیاز با توجه به اینکه آزمایشگاه ذیربط  و کمیته فنی نیز درقشم مستقر است در کوتاه ترین زمان ممکن  برای متقاضیان صادر می شود.
سرپرست مدیریت غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با این اتفاق مهم، منطقه آزاد قشم به یک قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کشور تبدیل می شود که با توجه به نقش تاثیرگذار این محصولات در رونق اقتصادی، بطور قطع دراشتغالزایی هرچه بیشتر این منطقه نیزآثار بسیار مثبتی را به دنبال خواهد داشت.  
نانوایی قشمی، با تشکر از مدیرعامل منطقه آزاد قشم بخاطر فراهم ساختن زمینه اصلی  این اتفاق مهم و تاثیرگذار، کسب این موفقیت را اولین ماموریت و هدف مدیریتی خود خواند و از همه کسانی که درنیل به این هدف، همکاری و همگامی داشته اند، قدردانی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.