یک پلمب و 13 مورد تعلیق و اخطار کتبی، نتیجه سه روز بازرسی از اصناف قشم

رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی، عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از 76 مورد بازدید انجام شده از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری قشم، یک مورد پلمب بر حسب دستور مقام قضایی، چهار مورد تعلیق فعالیت، 9مورد اخطار کتبی و 39 مورد تذکر شفاهی انجام و صادر شد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی با بیان این  مطلب افزود: این موارد در راستای اجرای سیاست های ستاد خدمات سفر قشم و حسب برنامه های تعیین شده کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در طول سه روز فعالیت  این کمیته  از 29اسفند 98 تا دوم فروردین 99 انجام شده است.
افضلی تصریح کرد: این فعالیت ها توسط ۵ تیم بازرسی متشکل از نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان قشم  به صورت دو شیفت کاری با بازدید از 9 واحد اماکن اقامتی غیرمجاز، 5 مرکز تفریحی(کلوب های غواصی)، 2 مرکز پذیرایی و 52 واحد صنفی صورت گرفت.
به گفته وی این اقدامات برای نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی از صنوف، مراکز پذیرایی، اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری قشم و درگهان و با همکاری مآمورین اماکن نیروی انتظامی انجام شد.
افضلی با تاکید براینکه مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم بطور دائم از امنیت و سلامتی مردم جزیره قشم در قبال هرگونه تخلف احتمالی واحدهای ارائه کننده انواع خدمات به آنها صیانت می کند، یادآور شد: این مدیریت همچنین وظیفه خود می داند که از همه اصناف و فعالان شریف قشم و درگهان در عرصه بخش خصوصی بخاطر زحمات و تلاش های بی شائبه شان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود قدردانی نماید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو