مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده؛

آغاز طرح مسابقات نوروزی "درخانه بمانیم"

مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده ازآغاز طرح مسابقات نوروزی با هدف افزایش روحیه نشاط و سرگرمی خانواده در ایام بحران شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش فرینا، فرشته سلجوقی با اشاره به طراحی مسابقات متنوع برای هر روز اعلام داشت: این مسابقات برای همه رده های سنی و به منظور ایجاد فضایی جهت سرگرمی خانواده ها طراحی شده و از تاریخ ۵ تا ۱۵ فروردین هر روز با موضوعی جدید در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
سلجوقی افزود: این مسابقات با همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم طراحی شده و توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم اجرایی شده است
به گفته سلجوقی، شروع این مسابقات با کلام نور بود و در ادامه با موضوعاتی مانند؛ نقاشی کرونایی، سفره آرایی خانواده، بازی ها و... ادامه خواهد داشت.
مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده ادامه داد: با توجه به بحران بیماری کووید ۱۹ و لزوم حفظ قرنطینه خانگی که به جلوگیری از شیوع بیماری کمک می کند نوروز امسال در خانه هستیم تا در محیط امن خانه بتوانیم کرونا را شکست دهیم.
گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند از طریق تماس با شماره همراه ۰۹۱۷۶۲۴۰۸۹۵ در شبکه های اجتماعی ایتا و واتس آپ اطلاعات لازم را کسب کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.