تعطیلی تمامی پارک های ساحلی و بوستان های شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تصمیمات اخذ شده توسط ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال این ویروس، از اقدامات لازم به منظور تعطیلی پارک های ساحلی و بوستان‌های سطح شهر‌ قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی ضمن درخواست از شهروندان برای دوری از هرنوع تجمعی در این اماکن بیان داشت:  طی این مدت هیچ گونه خدمات رفاهی در پارک‌ها و بوستان‌ها به شهروندان ارائه نخواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی کامل این اماکن افزود: در این مدت تمامی آب خوری ها، سرویس های بهداشتی و بخش های خدمت رسان موجود در این اماکن و در تمامی سطح شهر تعطیل می باشد تا با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بتوانیم زنجیره انتقال کروناویروس را بشکنیم.

 به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، با هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی و نیرو‌های سد معبر این مدیریت، نسبت به عدم برپایی چادر و جلوگیری از حضور دست فروش‌ها در داخل پارک‌ها و اطراف آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

طهماسبی بر کاهش آستانه تحمل و تاب آوری مردم به واسطه در خانه ماندن اشاره کرد و عنوان داشت: این مسئله امری بدیهی است ولی اعمال این محدودیت‌ها تنها به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از فراگیری بیشتر بیماری کروناست و انتظار می رود در روز ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت استفاده از فضای پارک ها و بوستان‌های سطح شهر قشم به دلیل رعایت نکات بهداشتی به صفر برسد تا شاهد کنترل هرچه سریع تر و جلوگیری از زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو