آمار ابتلا به کروناویروس در قشم به 21 نفر رسید

رییس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش آمار بیماران مبتلا به کووید 19 در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی با اشاره به آمار بیماران مشکوک به کروناویروس اظهار داشت: از آغاز شیوع بیماری کووید 19 در جزیره تاکنون 126مورد بیمار حاد تنفسی در قشم داشته ایم که تست 21 نفر از آنان مثبت بوده است.
 وی افزود: در حال حاضر 8 بیمار مشکوک در بخش ایزوله این بیمارستان بستری هستند و سایر افراد با حال عمومی خوب از بیمارستان پیامبر اعظم(ص) مرخص شده اند.
به گفته بهزادی، تاکنون هیچ مورد فوتی در بین بیماران مبتلا گزارش نشده و همه بیماران کرونامثبت با کمک های شبانه روزی کادر درمانی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) با درمان های چند دارویی به سلامت مرخص شده و در قرنطینه خانگی به سر می برند.
وی همچنین از سلامت کامل تمامی اعضا و پرسنل بهداشت ودرمان شهرستان قشم خبر داد و گفت: تمامی کادر بهداشت و درمان به ویژه کادری که با بیماران تماس مستقیم دارند به صورت مرتب از نظر سلامت پایش می شوند و خوشبختانه تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته ایم.
رییس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان از همه ساکنان جزیره خواست تا با احترام به همنوع خود در روز طبیعت در خانه بمانند و به شکست زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو