برگزاری نمایشگاه گروهی آثار تجسمی جزیره قشم با موضوع انسان و کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری‌ نمایشگاه گروهی آثار تجسمی هنرمندان جزیره قشم از سوی انجمن تجسمی این اداره کل در راستای پیوستن به کمپین ملی مبارزه با کرونا و در خانه ماندن خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب گفت: هنرمندان و علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه که موضوع آن انسان و کرونا است، تا پایان روز ۲۰ فروردین ماه جاری فرصت دارند که عکس و مشخصات  آثار خود را به شماره ۰۹۳۰۱۵۰۲۰۴۴ واتساپ یا تلگرام کنند.
وی با اشاره به اینکه این افراد اصل آثار خودشان را نیز از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم ارسال نمایند، تصریح کرد: به تک اثر برتر این نمایشگاه که توسط داوران صاحب صلاحیت انتخاب خواهند شد، جایزه نقدی  تعلق خواهد گرفت.
به گفته وی نمایشگاه مجازی آثار رسیده هم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه جاری در سایت سازمان منطقه آزاد قشم به آدرس www.qeshm.ir و همچنین در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به آدرس www.qeshm.farhang.gov.ir  به معرض نمایش گذاشته می شود.
کمساری گفت: نمایشگاه اصلی بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا در نگارخانه اردیبهشت کانون هنر قشم برگزار واز شرکت کنندگان تجلیل خواهد شد.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو