سازمان منطقه آزاد اروند ۱۴۰۰ گان به دانشکده علوم پزشکی آبادان اهدا کرد

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از اهدای 1400 گان( لباس حفاظت شخصی) به کادر درمانی بیمارستان های منطقه که درحال درمان بیماران مبتلا به کویید 19هستند توسط این سازمان، خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با اعلام این خبر افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از سال های گذشته و در راستای ارتقاء سطح بهداشت و درمان منطقه، حمایت از دانشکده علوم پزشکی آبادان را در دستور کار خود قرار داده که امسال با شیوع بیماری کرونا، این حمایت ها شتاب بیشتری به خود گرفته است.

طمیمیان با اشاره به مصوبات شورای تأمین منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مبلغی معادل ۳۰۰ میلیون تومان که هزینه وسایل حفاظت شخصی کادر درمانی نموده، طی این مدت ۳۵هزار ماسک نیز برای دانشکده علوم پزشکی تهیه و با مشارکت در ساخت آزمایشگاه ویروس شناسی یک گام موثر در زمینه تشخیص زودهنگام این بیماری، برداشته است.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: امروز این۱۴۰۰ لباس حفاظت شخصی تحویل دانشکده علوم پزشکی آبادان داده شد و بی شک حمایت های سازمان در این جا به پایان نخواهد رسید و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها، ابراز امیدواری کرد که این عزیزان کمبودی در زمینه وسایل حفاظت شخصی نداشته باشند و به زودی جهان از حضور این مهمان ناخوانده در امان شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.