کمک مومنانه ۸ میلیارد ریالی منطقه ویژه اقتصادی زرندیه

منطقه ویژه اقتصادی زرندیه ۸ میلیارد ریال کمک را به ستاد انفاق مومنانه این شهرستان تحویل داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، منطقه ویژه اقتصادی زرندیه ۵ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال و ۳ میلیارد ریال نقدی را در قالب رزمایش کمک مومنانه به ستاد انفاق مومنانه شهرستان زرندیه تحویل داد.
موسوی خیر و سرمایه گذار منطقه ویژه اقتصادی زرندیه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در این باره گفت: زمانی که مقام معظم رهبری دستور کمک فرمودند توانستیم به لطف خداوند و به کمک امام زمان (عج) ۵ هزار بسته با کمک مدیران شرکت و پرسنل زحمتکش تهیه کنیم و امروز تحویل ستاد انفاق مومنانه شهرستان زرندیه شد تا بین کسانی که مستحق هستند تقسیم شود.
حجت السلام ابراهیمی امام جمعه و مسئول ستاد انفاق مومنانه شهرستان زرندیه هم گفت: مدیر مجموعه منطقه ویژه اقتصادی زرندیه و همکارانشان خودشان این کمک را پیشنهاد دادند و پیشنهادی از جانب ما نبود.
حجت السلام ابراهیمی افزود: در این رزمایش کمک مومنانه خود عزیزان همت کرده و کمک کردند که امروز هم کمک‌های آماده شده راتحویل دادند تا انشالله بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود و امیدواریم خداوند از همه قبول بفرماید.
وی اضافه کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه ملت بزرگ ایران اسلامی، یک همت سراسری برای کمک به نیازمندان در مردم ایجاد شد و در شهرستان زرندیه هم مثل بقیه شهر‌های ایران اسلامی همه خیرین دست به دست هم دادند تا در این رزمایش خداپسندانه شرکت کنند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی زرندیه هم گفت: خیلی خوشحالم امروز به نمایندگی از شرکت و کارکنان عزیز و شریفشان با یک همت بزرگ طبق دستور فرمایشات مقام معظم رهبری در این حرکت شرکت کردیم.
موسوی افزود: ۵ هزار بسته حمایتی به همراه ۱۲۰ میلیون تومان کمک نقدی به خیریه یاس فاطمه ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی به مجموعه بیمارستانی و حدود ۹۰ میلیون تومان تجهیزات بیمارستانی و ۴۰ میلیون تومان مجموعه لباس‌های حفاظتی کرونا تهیه و تحویل شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو