برگزاری مسابقه مجازی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه مجازی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب افزود: این مسابقه شامل قرائت سوره ناس و فلق ویژه افراد سنین 4 تا 8 سال، سوره عادیات ویژه افراد سنین 8 تا 12 سال و سوره بینه ویژه افراد سنین 12 تا 18 سال است.
کمساری با اشاره به اینکه  علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند قرائت خود را از سوره های مذکور در قالب یک کلیپ ویدیویی تهیه و ارسال کنند، تصریح کرد: این مسابقه توسط موسسه فرهنگی قران و عترت فاطمه الزهرا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.
وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این مسابقه که از حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز برخوردار است می بایست کلیپ خود را به همراه نام و نام خانوادگی، کلاس و محل سکونت صرفا از طریق واتساپ به شماره 09168567044 ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مهلت ارسال کلیپ ها را  از 10 تا 15 رمضان  و زمان اعلام نتایج را هم روز 16 رمضان  از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی Fatematalzahra_qeshm  اعلام کرد.
کمساری در پایان اعلام کرد که به نفرات اول تا سوم هرمقطع  این مسابقه، کارت هدیه  اهداء خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو