چاپ 193 مقاله علمی در تنها فصلنامه دارای درجه علمی ـ پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در قشم

مدیر موسسه آموزش عالی قشم از چاپ 193 مقاله در تنها فصلنامه علمی- پژوهشی قشم به نام فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور آزاد با اشاره به محتوای مقالات چاپ شده در این نشریه بیان داشت: تمامی مقالات با موضوع برنامه ریزی جغرافیا در رشته‌های مختلف برنامه ریزی اجتماعی، فرهنگی، توسعه شهری، آمایش شهری، آمایش روستایی، جمعیت‌شناسی و گردشگری قابلیت چاپ و نشر در این نشریه را دارد.
آزاد گفت: تنها فصلنامه علمی ـ پژوهشی قشم در سال 1389 راه اندازی گردید و به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار خوب داوری (38 داور ملی) توانست در سال 1391 از وزارت علوم و وزارت ارشاد درجه علمی و پژوهشی دریافت دارد.
وی افزود: تاکنون۵۳۰ مقاله برای چاپ در این فصلنامه دریافت گردیده که از این تعداد ۲۰۳ مقاله پذیرش شده و ۱۹۳ مقاله به چاپ رسیده است.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم ضمن معرفی پرتال دریافت مقالات برای چاپ در این فصلنامه افزود: آدرس سایت فصلنامه جغرافیا www.jgeoqeshm.ir می باشد که خوشبختانه با استقبال قابل ملاحظه تمامی دانشگاه های کشور مواجه شده و مقالات دانشجویان دکترا و اساتید بعد از تایید توسط داوران، در فصلنامه مذکور به چاپ می رسند.
آزاد تاکید کرد: این فصلنامه ظرفیت پذیرش 20 تا 25 مقاله در هر فصل را دارا می باشد و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را برای داوری و چاپ روی سایت مذکور  بارگذاری نمایند.
وی از اولویت بررسی، تایید و چاپ مقالات با محتوای توسعه قشم خبر داد و اضافه کرد:  امیدواریم این فصلنامه بتواند در راستای تولید علم و فعالیت های پژوهشی که به توسعه جزیره و کشور منجر می شود، نقش ارزنده ای ایفا کند.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم همچنین با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه عنوان داشت: دانشجویان این دانشگاه در رشته های مدیریت جهانگردی با دو گرایش بازاریابی جهانگردی و برنامه‌ریزی توسعه جهانگردی و همینطور جغرافیا با گرایش برنامه‌ریزی شهری (آمایش شهری) نیز می‌توانند از ظرفیت فصلنامه علمی ـ پژوهشی جغرافیا (برنامه‌ریزی منطقه‌ای) برای چاپ مقالات تخصصی استفاده کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.