مصوبات جدید در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید 19 در سطح جزیره کیش ابلاغ شد:

محدودیت تردد شناورها و ممنوعیت ورود خودروهای سواری پلاک سرزمین اصلی به کیش

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته در کمیته ویژه نظارت بر کووید 19؛ كاهش 50درصدی تردد شناورها و ممنوعیت ورود خودروهای پلاک سرزمین اصلی به کیش تصویب شد

به گزارش فرینا، مصطفی خانزادی از جزئیات اجرای مصوبه محدودیت سفرهای دریایی کیشوندان و گردشگران به مقصد کیش خبر داد و گفت: شناورهایی که برای جا به جایی مسافر به مقصد کیش فعالیت می کنند با کاهش50درصدی تردد مجاز به ارائه خدمات می باشند.

خانزادی با تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای سواری پلاک سرزمین اصلی به جزیره کیش اظهار داشت: ورود خودورهای سورای یاد شده به این منطقه از چهارشنبه چهارم تیر ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش مسئولیت برنامه ریزی، نظارت و کنترل اجرای این دو مصوبه را بر عهده دارد.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: به منظور حفظ سلامت ساکنین جزیره کیش؛  آن دسته از افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند محدودیت های جدید با شرایط حاکم بر جزیره کیش اعمال خواهد شد و با متخلفین برابر مقرارت برخورد قانونی می شود.

گفتنی است؛ جلسه کمیته ویژه نظارت بر کووید19  پنجشنبه هر هفته با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش برگزار می شود.  

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.