مومنی:

خیز بزرگ احقاق حقوق مردم توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت های اخیر یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی این سازمان در رفع تصرفات غیرقانونی این اراضی درجزیره قشم بسیار تاثیرگذار بوده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، حمیدرضا مومنی در نشست بررسی رفع تصرفات اخیر اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم در سالن کنفرانس مرکز بین المللی رشد قشم افزود: عملکرد مثبت مدیریت جدید این یگان در ماموریت ها و انجام وظایف اصلی قابل تقدیر و ضروری است که همه معاونت ها و مدیریت های ذیربط در سازمان در این راستا کمک کنند.

مومنی فعالیت های اخیر این یگان را یک خیز بزرگ برای احقاق حقوق مردم نامید و تصریح کرد: موانع مالی، اداری و قضایی این حرکت بزرگ باید از میان برداشته شود تا کسانی که منافع شان با این حرکت به خطر افتاده است نتوانند سد راه این حرکت شوند.

براساس این گزارش نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم نیز در این نشست از حمایت مدیرعامل این سازمان در مبارزه با پدیده شوم زمین خواری تقدیر و تشکر کرد و گفت: عملیات بزرگ رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم در روزهای اخیر انجام شده است که می طلبد از مدیریت یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم، مجری این عملیات، حمایت قاطع شود تا مدیر و پرسنل این یگان بتوانند به ماموریت قانونی خود ادامه دهند.

بنا بر این گزارش مصطفی مازندرانی مسئول یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست با تقدیر از حمایت های بی شائبه مدیرعامل سازمان منطقه قشم از اقدامات اخیر این یگان، گزارشی از میزان و مکان های اراضی رفع تصرف شده در طول زمانی بعد از انتصاب خود ارائه کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو