مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه بررسی پروژه های جدید مطرح کرد:

پروژه های آتی سازمان، پاسخگوی نیازهای اقتصادی و اجتماعی منطقه باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای اینکه بتوانیم در آینده شاهد توسعه متوازن و پایدار در سراسر جزیره باشیم، نیازمند بررسی، آسیب شناسی و تهیه و تدوین برنامه های جامع برای پاسخ به نیازهای جوامع محلی، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران هستیم.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در جلسه بررسی و تصمیم گیری برای پروژه های جدید این سازمان، بیان کرد: برنامه ریزی برای طرح های آینده و پروژه های جدید باید با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موجود در منطقه و در راستای ایجاد توسعه همه جانبه همسو با نیازهای منطقه باشد.

مومنی ادامه داد: جانمایی و تعیین موقعیت جغرافیایی برای پروژه های جدید و فعالیت اقتصادی به ویژه در حوزه های شیلات، نفت و انرژی و صنایع از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برنامه های مشخصی برای ایجاد اشتغال پایدار نقاط مختلف جزیره تدوین شود.
وی همچنین بر لزوم تعیین برنامه های آتی در حوزه های مختلف خدماتی، گردشگری، اقامتی و زیربنایی در جزیره قشم تاکید کرد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مبنای هر برنامه ریزی دقیق، اطلاعات و ‌آمار صحیح است و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی در اسرع وقت باید مبانی کسب اطلاعات پایه را برای برنامه ریزی جهت اعلام پروژه های جدید در این منطقه فراهم کنند.
براساس این گزارش، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ناصر ذاکری مدیر طرح و برنامه، ناصرالدین گرامی مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی، حسین ناصری نژاد مدیرفنی و زیربنایی و فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه توضیحاتی درباره پروژه های آتی مجموعه های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو