افتتاح پنجمین پروژه صنعتی در منطقه آزاد اروند

پنجمین پروژه صنعتی در شهرک صنعتی خرمشهر با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، اسماعیل زمانی در مراسم افتتاح پروژه اکسین جوان کاران مقتدر پارس در شهرک صنعتی خرمشهر گفت: راه اندازی واحد‌های کوچک تولیدی نقش بسیار مهمی هم در تامین مایحتاج مردم، و هم در ایجاد اشتغال در منطقه دارند.
زمانی با تاکید بر رقابت پذیر بودن واحد‌های تولیدی گفت: رقابت پذیری شرط اصلی پیشرفت و توسعه واحد‌های تولیدی است، زیرا رقابت پذیری هم کیفیت محصولات را افزایش میدهدو موجب رشد سریع انان می‌شود.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاداروند همچنین گفت: همه تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی است و ما حتی در بازاریابی ونیز با واحد‌های تولیدی همکاری می کنیم.
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند هم دراین مراسم گفت: این واحد تولیدی هم در بخش مکانیکی و هم در بخش عملیات فنی و مهندسی فعالیت دارد و برای ۸۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.
سید علی موسوی افزود: با توجه به دارا بودن تیم مهندسی قوی، این واحد تولیدی قادر به فعایت در کشور عراق است که در اینصورت ارز آوری خوبی برای کشور خواهدداشت.
موسوی گفت: در تلاش برای ورود واحد‌های صنعتی به بازار سرمایه و بورس هستیم که الان دو واحد صنعتی مقدمات رود انان به بازار بورس فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت پروژه اکسین جوان کاران مقتدر پارس در مراسم افتتاحیه این کارخانه گفت: هزینه ساخت این کارخانه ۱۸ میلیارد تومان بوده است که انواع بلوک‌های سبک و سیمانی و انواع محصولات بتنی در آن تولید می‌شود.
علیرضا فروتن با بیان اینکه این کارخانه تنها کارخانه تولید بتن اسفالتی در خوزستان است گفت: با راه اندازی خط تولید جدید این کارخانه تعداد افراد مشغول به کار در آن به ۱۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو