رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم منصوب شد

با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی، عبدالرحیم رضوانی به عنوان رییس این هیات در منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، حکم انتصاب عبدالرحیم رضوانی به سمت رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.
عباسعلی اکبری، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی در این حکم خطاب عبدالرحیم رضوانی به آورده است: نظر به تعهد و تجارت جنابعالی و با عنایت به تفاهم نامه شماره 100.861 ص مورخه 98.5.28 فی مابین وزارت ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم و با توجه به پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی نامه شماره 99.100.661 مورخ99.4.18 و استناد به تبصره 3 ماده 10 آیین نامه هیات های ورزشی استان ها، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان «رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منطقه آزاد قشم» منصوب می شوید.
 در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند منان و با هماهنگی های لازم در منطقه در راستای رشد و توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی موفق و موید باشید.
گفتنی است، حکم رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی توسط حمیدرضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.