از سوی تیم مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید تیم این مدیریت از 11 مرکز تفریحی و اسکله گردشگری در قشم باهدف ارزیابی و رفع ایرادات خبر داد.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی جویباری با اشاره به لزوم تکریم ساکنان و گردشگران در حوزه سیما و منظر جزیره عنوان داشت: این بازدیدها با هدف ارزیابی و اطلاع از نواقص و ایرادات موجود و تسریع در رفع آن ها به منظور استفاده بهینه از این مراکز تفریحی و گردشگری صورت گرفته است.
توکلی جویباری افزود: باتوجه به این که در نیمه دوم سال، جزیره قشم از هوای مطلوبی برخوردار می شود و به تبع آن، استفاده از این اماکن توسط ساکنان و گردشگران افزایش می یابد، افزایش رفاه و رضایتمندی استفاده کنندگان، یکی از مهم ترین اولویت های ما است.
به گفته وی، بعداز جمع بندی ارزیابی ها و ممیزی ها، نتیجه به مدیریت های مربوطه اعلام شده و تا پایان کامل نواقص و ایرادات، پیگیری ها و بازرسی ها ادامه خواهد داشت.
سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مراکز مورد بازدید قرار گرفته، گفت: پارک زیتون، سینما دریا، پارک آفتاب، ایران زمین، هامون و دو پارک شهر درگهان کمپ پارک شهر سوزا، جزایرناز، اسکله تفریحی کندالو و بندر لافت مکان های مورد بازدید توسط تیم  مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم بودند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو