برگزاری دوره های آموزشی ویژه زندانیان آبادان

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: پیش نویس تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل زندان های استان خوزستان جهت برگزاری دوره های آموزشی ارتقا سطح اجتماعی زندانیان آبادان، تهیه شد.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور توانمندسازی زندانیان آبادان و همچنین ایجاد محیطی امن همراه با اشتغال پس از خروج از ندامتگاه، دوره های آموزشی صنایع دستی برای زندانیان برگزار می شود.

ادیبی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری اداره کل زندان های استان خوزستان، در چند رشته صنایع دستی، ورزشی، فرهنگی و هنری دوره های آموزشی را برای زندانیان برگزار می کند، افزود: این دوره ها برای تمامی زندانیان آبادان بخصوص زندانی هایی که دوره زندانی آنها طولانی است برگزار می شود تا ضمن آموزش برای آنها شرایط اشتغالزایی نیز ایجاد شود.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حضور مربیان صنایع دستی در زندان برای ارایه آموزش به زندانیان، افزود: با توجه به شیوع کرونا، این آموزش ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شوند.
ادیبی بیان کرد: با جابجایی زندان آبادان به بیرون از شهر و داشتن فضای وسیع تر، امیدواریم با حضور اساتید برجسته بتوانیم زمینه اشتغالزایی را برای زندانیان آبادان فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: هر دوره مدت زمان مشخص خود را دارد و در پایان به زندانیان مدرک پایان دوره ارائه خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو