در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان مطرح شد؛

هم افزایی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان بر لزوم برنامه ریزی و هم افزایی بخش های مختلف جهت سرعت بخشیدن به روند اجرایی شدن پروژه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و ... قشم با هدف حل مشکلات و بهبود خدمت رسانی به مردم جزیره تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری فکر اقتصادی، حمیدرضا مومنی در این دیدار با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه های زیرساختی در جزیره اجرایی شده و برای اتمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام نیازمند برنامه ریزی و همکاری های حاکمیتی هستیم.
مومنی ادامه داد: هزینه های صورت گرفته در بخش های مختلف آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری در جزیره قشم تاکنون نتایج خوبی را به همراه داشته و زیرساخت های خوبی برای اشتغالزایی در منطقه ایجاد شده است.
وی با اشاره به تعیین اولویت های هزینه ای سازمان منطقه آزاد قشم، تصریح کرد: هزینه بودجه بخش های مختلف در بخش های مختلف جزیره باید با هدف ایجاد توسعه متوازن و پایدار در مناطق کم برخوردار و در سطح روستاهای مختلف اجرایی شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه متوازن همسو با نیازهای جوامع محلی یکی از مهمترین ماموریت های منطقه آزاد است که طی سال های گذشته اقدامات خوبی در این حوزه ها انجام شده و با همراهی مجموعه مدیریت و برنامه ریزی استان می توان این مسیر را دائمی کرد.
مومنی اضافه کرد: اقدامات و فعالیت های این سازمان برای اتمام پروژه های در دست اجرا در این منطقه با قوت و سرعت ادامه خواهد یافت و با اتمام پروژه های عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف جزیره که در آینده نزدیک محقق خواهد شد، شاهد افزایش کیفیت زندگی ساکنان قشم خواهیم بود.
وی همچنین با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود جهت اتمام پروژه های ملی، تصریح کرد: باید با تقویت بخش خصوصی از ظرفیت های این بخش نیز استفاده شده و زمینه ثروت آوری و ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان جزیره قشم ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: مساله تامین آب سالم، برق و سایر زیرساخت های جزیره قشم موضوعی حاکمیتی است و اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه این زیرساخت ها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و با هدف حل مشکلات مردم انجام گرفته است.
مومنی در پایان گفت: با هماهنگی بخش های مختلف دولت و همکاری خوب ایجاد شده میان منطقه آزاد قشم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می توانیم شاهد تسریع فرآیند اجرای طرح ها و پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری و... باشیم.
براساس این گزارش، صالح دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان نیز در این جلسه از اقدامات مثبت صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم طی سال های گذشته در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان این جزیره تقدیر کرد.
وی ادامه داد: طی سال های گذشته حرکت های وسیعی در حوزه توسعه عمرانی و اقتصادی در جزیره قشم آغاز شده و برنامه های کلانی در بخش های زیرساختی با سرعت بالایی در حال انجام است.
به گفته دریانورد؛ خدمات و اقدامات مثبت صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم در تمامی نقاط جزیره در راستاي افزايش كيفيت زندگي ساكنان نقاط مختلف قشم بوده و با اجرای دقیق این برنامه ها زمینه ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار در تمامی روستاها فراهم می شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: هم افزایی و هماهنگی جهت اجرای طرح های زیربنایی و پروژه های ملی در جزیره قشم می تواند موجب سرعت گرفتن روند اجرای آنها می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو